Hoe kan ik in contact komen met FitProWear?
Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u contact met ons opnemen door een e-mail met uw vraag/opmerking en (eventueel)
vermelding van uw ordernummer te sturen naar: info@fitprowear.nl

Hoe kan ik mij inschrijven voor de FitProWear nieuwsbrief?
U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief door op deze link te klikken.
Onze nieuwsbrief bevat informatie over nieuwe collecties, trends en acties. Ook krijgt u op uw verjaardag een presentje
toegestuurd. U kunt zich op ieder gewenst moment weer uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Bestellen


Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Het aanmaken van een account is niet verplicht. Het is ook mogelijk om als ‘gast’ een bestelling te plaatsen.

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch nog uitverkocht zijn?
De kans is klein, maar helaas altijd aanwezig. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Uiteraard heeft u altijd het recht om uw bestelling te annuleren. Neem voor een te annuleren bestelling contact met ons op via
info@fitprowear.nl en vermeld hier uw ordernummer bij.

Wij proberen uw bestelling altijd zo snel mogelijk te behandelen en te verzenden. Het kan dus voorkomen dat uw bestelling al
verzonden is op het moment dat u deze wilt annuleren. U kunt dan na ontvangst het retour sturen. U ontvangt, nadat wij uw
retour ontvangen hebben, uw aankoopbedrag met aftrek van verzendkosten terug.

Levering


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

FitProWear streeft ernaar alle bestellingen uiterlijk binnen 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit
gebeurt via PostNL naar het bij de bestelling opgegeven afleveradres. Bestellingen worden vanuit één centrale locatie
verzonden.

Mocht de levertermijn om bepaalde redenen afwijken, krijgt u hiervan via e-mail een bericht.

Ik wacht al een week op mijn bestelling en heb nog niets ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend! Wij gaan u natuurlijk helpen. U kunt het beste contact met ons opnemen via info@fitprowear.nl

Wat is het bedrag dat ik betaal aan verzendkosten?
U betaalt geen verzendkosten bij bestelling die in Nederland geleverd dienen te worden vanaf €60,-. Bij een orderbedrag onder
€60,- rekenen wij €6,95 verzendkosten. Deze verzendkosten worden automatisch aan uw bestelling toegevoegd.
Voor zendingen naar het buitenland worden ook verzendkosten in rekening gebracht bij het plaatsen van uw bestelling. De
kosten hiervan hangen af van de bestemming.

Welk bedrijf is verantwoordelijk voor de bezorging van mijn order?
FitProWear biedt alle verzendingen aan bij PostNL. Zij zullen er zorg voor dragen dat uw order zo spoedig mogelijk bij u wordt
bezorgd.

Betaling


Op welke manier kan ik betalen bij FitProWear?
iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt

aan uw vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO,
ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot, Triodos of Knab dan kunt u direct met iDEAL betalen.

Directe overschrijving
U kunt het verschuldigde bedrag na het plaatsen van de order overmaken naar KNAB rekening nummer
NL13KNAB0255468474
(let op: rekening staat op naam van moederbedrijf Pro-Fit Sports) onder vermelding van het ordernummer. Na ontvangst van de
betaling zal het verzendproces in werking worden gezet.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?
Wanneer uw betaling mislukt is, kunt u contact met ons opnemen via info@fitprowear.nl. Wij zullen met u kijken wat er mis is
gegaan en u helpen de order opnieuw te plaatsen.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om uw order achteraf te betalen. Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden via iDEAL of middels een directe overschrijving.

Ruilen en retourneren


Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe gaat dit in zijn werk?

U kunt artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Het enige wat u hoeft te doen is de artikelen in oorspronkelijke staat, onbeschadigd en in de originele verzenddoos of -tas terug
zenden.
U vult het bijgeleverde retourformulier in en levert het pakket af bij een PostNL servicelocatie. Het adres waar u de artikelen
naar toe dient te zenden is:

Splinterlaan 152
2352SM Leiderdorp

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retourzending behandelen wij de zending en betalen wij het aankoopbedrag
exclusief de verzendkosten terug. De verzendkosten voor de retournering zijn altijd voor de rekening van de consument. Bij een
ruiling betaalt u geen extra verzendkosten; u betaalt alleen de verzendkosten van de eerste bestelling.

Voorwaarden ruilen/retourneren

* Wij doen er alles aan om de consument via onze website te informeren over de artikelen. Mocht de consument desondanks
een artikel zonder opgave van reden niet wensen af te nemen, dan heeft de consument het recht het product binnen 14 dagen
na ontvangst van de bestelling terug te sturen en/of te ruilen voor een ander product.
* Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De consument zal het product
slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij/zij het product wenst te
behouden. Indien de consument van het recht tot retourneren gebruik maakt, zal deze het product met alle geleverde
toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – onbeschadigd en in de originele staat en verpakking aan FitProWear
retourneren, conform de door FitProWear ding verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
* FitProWear accepteert uitsluitend ruilingen/retourneringen waarvoor de instructies zijn gevolgd. Ruilingen en retourneringen
die niet binnen de gestelde tijd zijn ontvangen worden niet geaccepteerd.
* Voor het retourneren van artikelen vanuit Nederland kan de consument gebruik maken van het bij de bestelling gevoegde
herroepingsformulier. De kosten voor het retourneren zijn altijd voor kosten van de consument.
* Voor het retourneren van artikelen vanuit een ander land dan Nederland kan de consument gebruik maken van het bij de
bestelling gevoegde retouradres. De consument verzend het pakket via een pakketdienst naar keuze. De verzendkosten voor
deze retourzending zijn voor de rekening van de consument.
* De retourzending zal na ontvangst van de goederen per e-mail worden bevestigd. Het aankoopbedrag van de retourzending,
minus de portokosten, stort FitProWear binnen 10 werkdagen terug op de rekening waarvan het bedrag afkomstig is.

Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen / mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo ook bij FitProWear. Wij adviseren u daarom om alle artikelen na ontvangst te

controleren op beschadigingen/verkeerde leveringen. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u contact met ons opnemen
(info@fitprowear.nl) om tot een oplossing te komen. U kunt de artikelen vervolgens terugzenden (zie ruilen/retoureren).
Belangrijk is dat u de beschadiging/problemen duidelijk vermeldt op het retourformulier. U ontvangt dan zo snel mogelijk een
vervangend artikel, of u krijgt uw geld terug.
Voor het retour sturen van artikelen met een defect of verkeerd geleverde artikelen rekenen wij geen verzendkosten. Voor het
retour sturen van artikelen met een defect of verkeerd geleverde artikelen vanuit een ander land dan Nederland worden
verzendkosten vergoed.

Kan ik afgeprijsde artikelen ook retourneren?
Ja, voor afgeprijsde artikelen gelden dezelfde zicht-, retour- en omruilvoorwaarden als voor niet afgeprijsde artikelen.

Klachten en/of opmerkingen


Ik heb een klacht over FitProWear of over een bestelling. Waar kan ik deze indienen?
U kunt uw klacht verzenden via de e-mail naar info@fitprowear.nl ter attentie van het managementteam. Wanneer u uw klacht

liever per post verstuurt, dan kan dit naar onderstaand adres:

FitProWear
T.a.v: Managementteam
Splinterlaan 152
2352SM Leiderdorp

Wij streven er naar uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen en deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Wat moet ik doen als ik een fout ontdek op de website van FitProWear?
Ook hier geldt; waar mensen werken worden fouten gemaakt. Fijn dat u de fout aan ons kenbaar wilt maken! Zou u ons willen

mailen via info@fitprowear.nl?

Mijn vraag staat niet tussen ‘veelgestelde vragen’
Geen paniek! Mail uw vraag naar info@fitprowear.nl en wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden!